en helt ovanlig torsdag

1kommentarer

livet är bra jävla magiskt alltså. när man står där med tom mun och inte kan beskriva hur stor kärlek man känner för att orden inte räcker till. tystnad. sen brutalt skratt. idag var jag tröttare än allt, i kropp och sinne, sen skulle frida med livet komma, så jag donade med mitt rosa slott, picknick och dricka tills hon sa att hon var nära. då sprang jag barfota henne till mötes, tog henne i hand, sprang ännu fortare och det var sommar i hela luften. placerade oss i slottet som de äkta prinsessorna vi är, fick koffeinchock och sockeradrenalin, saft med sugrör och såpbubblor. och livet når sin topp, som på cirkus, efter att man åkt karusell. 
nu ska pappa och jag iväg på safari i skogen, se på älgar och vildsvin. filt och kikare medtages. sa jag förresten att han köpt litervis med svenska jordgubbar åt oss? 
en lycklig fet jordgubbsjullan 

1 kommentarer

joakim

05 Jun 2015 19:21

Har det kommit svenska jordgubbar, måste införskaffas.

Kommentera

Publiceras ej