hej bult

0kommentarer

livet har visat sig från rätta sidan idag. magiskt har det varit. ska jag berätta vad som hänt hörni? hallå ska jag det? jag kan knappt bärga mig! för det kan ha varit det finaste som hänt detta år. nu får ni höra då, är ni redo? jag såg mitt hjärta slå. (!!!!!) oppochned, oppochned; precis lika punktligt kärleksfullt som det är brukligt, inte onormalt alls. elektroderna på kroppen visade mig och åh, så fint det var. fullkomligt hjärta ändå. fick ett rosa papper utskrivet med alla oppochned och det såg ut som små vågor och mitt lilla hjärta som simmar därinne i allt blod är lyckligt och det kändes fint att få reda på det. ja. det kanske mest fantastiska jag varit med om hittills. jag såg mitt hjärta slå som vågor. 

en har alltid anledning till att fira, varenda dag! idag firade gentlemannen richard och jag livet och bultande hjärtan på helt nyinvigda restaurangen burger&banger med vrålgod burgare och öl. så himla fint! kanske den godaste burgaren jag ätit. imorgon ska bästisarna fira att det är sommarlov för clara på finrestaurang. längtar. så himla mycket. längtan såhär på natten är minst lika fin som morgondagens nu. det är det som är det hemliga receptet. att ta ut bra saker i förskott, samt att fullkomligt njuta av tillvaron i nuet när livet väl händer. 

godnatt på er! dagens tips: alla borde gå och titta på sina hjärtan sådär någon gång ibland. det är som sagt ett av de allra finaste tidsfördriven jag haft, till priset av 150 riksdaler. så värt. ska nog gå nästa vecka också ändå. då ser man livet. 

Kommentera

Publiceras ej