livet; min favoritdel av existensen

0kommentarer

igår gav jag skrattkarta åt gladpojken som tog oss på äventyr till månen. ledtrådarna var låtarna stjärna på himmelen och counting stars med mera. det var lagom fab. 
åt på restaurang som ej levde opp till förväntningarna och sen levde vi life. vaknade till nybryggt kaffe och pannkakor med jordgubbar. 
idag lunchade clara och jag på kinarestaurang innan vi mötte opp linnéa för fika på brödernas. 
jag var otillräcklig i snygghet och mina bästisar glänste som vanligt, de är så vackra och har en fin utsida! tack för att ni ville hänga idag. ni är som kaffe för mig. 
humöret kan ej vara mer påtagligt än när man går från sol till åska utan stormvind emellan. vi hamnade på avbytarbänken och var överdrivet tragiska ända tills eve kom och hade blivit bajsad på utav en fiskmås. då var våra problem inget i jämförelse. universum älskar oss och återigen visar den det genom att skrika det högt, kunde ej ha uppfattat kärlekssignalen mer påtagligt. eve är den bästa människan i hela min värld. idag var inget undantag. 
har tappat räkningen på alla gånger hon räddat mig. på riktigt. önskar jag vore mer som henne. kanske inte bäst, men bara en tiondel så bra hade räckt gott. 

Kommentera

Publiceras ej