midsommar

0kommentarer

det var midsommar, jag hade jobbat, fick sällskap hem av susanne. 
clara kom och var den finaste någonsin. gav mig en midsommarkrans. hon. den tjejen är magi. dansade till en rosa helikopter innan manne kom och hämtade oss och körde till magnus ö. vi satt och rökte i bilen och var allmänt trash, men solen sken och vi hade regnkläder och bärs. sen rodde clara och jag över till ön, hade midsommarkransen på regnkappan och ramlar i båten som i sig har bildat en liten sjö. dyngsura anländer vi, min välkomstkommitte bestående av skönaste julia och ellinor osv var där och massa människor var så himla snälla. 
magnus var serisöt med midsommarstången och jag dansade omkring och bästa stunderna var med clara på bryggan, med clara på dansgolvet när vi dansade vals. då var livet hallejulia. näst bästa var när jag slet av mig kläderna och hoppade i havet och det var midnatt men ljust ute. siris kläder var ej vita, alfred spelade hög musik och nisse blåste såpbubblor och pratade i evigheter. 
fnitter. sol som aldrig gick ned. cigg som var slut, skor som var blöta. var vaken till sex och vaknade av fiskmåsar. värme. mänsklig värme. tack midsommar! 

brb ska äta pizza 

Kommentera

Publiceras ej