dagens tillökning

0kommentarer

bruden som måste köpa blommor till sig själv. men det gör hon så gärna! förr i tiden, under mina glansår, köpte män runt hela världen blommor åt mig. men nu, gammal och eländig får jag vända på örena och köpa dem själv. varenda dag är ett steg mot äldre hy och slapp rumpa och hängnötter och grått hår, då ingen köper blommor åt en. sen blir man vips 70 och då börjar man få blommor igen, innan man fyller 100 och själv blir en. 

så det går lite oppochned det här, det hör ni ju från en vis gumma. men jag menar. så länge man har nått att se fram emot och har råd att förse sig själv med blommor, då äre ju ba frid och fröjd och sinnesfrid och livsglädje och den mest elegantaste flärd. så varför envisas med att inte le? nu kom jag in på något annat. det här med att le. det är verkligen något man måste sprida. så. gro. le. få andra att le. det och blommor, hörni. slösa, förbruka, ge bort så ofta som möjligt! 

PS. jag umgås för mycket med gamlingar. jag pratar faktiskt precis som dem i verkligheten. det är fint. gamlingar är fina. 

Kommentera

Publiceras ej