drömma sig

0kommentarer

jag drivs av en obarmhärtig rastlöshet, gör beslut i sista sekunden och tänker för mycket. måste lära mig att acceptera att allt inte kan hända samtidigt. är hemma med feber idag och det kliar så jävla mycket i kroppen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. får panik. försöker planera framåt och planera in så mycket resor och äventyr som möjligt. men varför kan inte allt hända nu för? nu! gaaaah. varenda sån här dag känns som ett brott mot livet. jag kunde ha levt lite mer och lite bättre idag istället för att vara sjuk. kunde ha rest runt jorden, blivit något, varit gift och haft barn, flyttat runt, varit någon, haft en trädgård, varit utbildad yogis, haft muskler, lärt mig fem språk flytande. 
istället sitter jag här hemma i viken med ett nyinköpt rosa litet slott. 🌸💗🌟🎀👑  lol

älskar mig själv ibland. 

älskar er med. alltid. 
är bara lite trött, när det känns som att jag inte kommer framåt. 

Kommentera

Publiceras ej