du

0kommentarer

trivs så oförståndigt bra i nya huset. det är som en blandning av en sommarstuga och ett stort lugnt äventyr. idag ville jag bara ta filten och ligga på gräsmattan i tystnaden och kolla på stjärnor. det var världens finaste impuls. nu sitter jag på mitt golv och bara stretchar. har äntligen hittat en vägg att stå på händer mot så huvudet blir helt rusigt med blod. att röra om är bra. mitt rum är fyllt med få saker, få men med så himla mycket kärlek, inspiration och minnen. det är som en liten liten ask med allt jag älskar mest. allt är fint. jag känner mig inte ensam eller förvirrad längre, jag är bara trött. men så säker på vad jag vet och vad jag vill. saknar linnéa för med henne ska jag leva och laga mat när hon kommer snart 💖 kroppen mår bra men jag skulle vilka operera bort två tuttar. funderar på om jag ska vara blond eller brunett, långt hår eller page. ni hör ju. det är världsliga saker så mer tillfreds kan man knappt bli. när man inte har mer än det att fundera över då är man lycklig. det är lätt att vara så ytlig. köpte tiotusen underkläder igår och man vill bara vara fin och lukta mysk och ha glittrig ögonskugga, men den tiden kommer. sena nätter med vänner och finkläder. att se fram emot är bäst. för nu finns så mycket. både stora och små saker. med all kärlek 

Kommentera

Publiceras ej