gjort smörgåstårta när sjuk o uttråkad

1kommentarer

den senaste månaden har jag fyllt med "saker jag inte klarar av" och lärt mig följande: det finns inget jag inte klarar av. hur amazing? jag klarar av att lyfta jättetunga saker, jobba mycket, vara bokcirkelledare samtidigt, måla en enorm motivmålning på en hel vägg, vara oppe sent, ringa och boka tid hos doktorn som jag inte gillar, visa så mycket kärlek det går fast tröttheten slår mig som en hammare på tinningen och att göra smörgåstårtor. vem kunde tro såhär mycket om min veka person egentligen? asså, livet är fint. 
ikväll har jag bjudning dessutom! kaffe och tårta, hur bra? älskar livet, älskar er.  

1 kommentarer

moster

05 Mar 2015 08:09

Jag kan intyga att smörgåstårtan var SUPER!!!!!! Det är nog den godaste jag har ätit. TACK, för att jag fick komma.KRAM KRAM

Kommentera

Publiceras ej