he can call me flower if he wants

0kommentarer

"det har varit en tuff vecka på jobbet" har aldrig hänt att jag sagt, men skulle jag vara en person som sa så så skulle jag sagt det nu. alldeles för lite sömn och alldeles för mycket jag-saknar-dig-morfar-tårar. jag känner mig inte som mig själv men det är väl vad folk skulle säga är utmattning. och jag ser ut som en påse skit till råga på allt. jag har aldrig varit så ful som jag är i detta nu. fy. var tvungen att bläddra igenom gamla mobilen för lite du-är-söt-som-du-ä-bilder men alla var blonda och jag fick känslan av att jag är ännu fulare som brunett men vad vet jag? 
asså färgen på mitt naturliga hår, hur kunde jag? 
och så var man brun och blond och fräsch och ung. för ett halvår sen. va tin går snabbt hörni. 

idag fick jag mina blommor. som jag fukkin längtat. sen i augusti har jag sökt doften och sen ba idag hittade jag blommorna som luktar Barcelona. jag är på riktigt vimsig för när jag går förbi dem säger jag "jag älskar er" och ingen normal människa gör väl sånt? har för övrigt spenderat över 500kr på blommor denna vecka. på en vecka. fattig som en kyrkråtta som de säger. men glad. har man blommor så löser sig det mesta. jag älskar er. jag älskar livet. men jag är trött. 
och ful som stryk och har säkert gått opp ett kilo idag. toppeeren. 
men vem fan bryr sig om man är ful som ett vrak när man kan låsa in sig med sina blommor och bli hög som ett hus? det där på näsan är ren lycka. på riktigt. 

Kommentera

Publiceras ej