jag är störst

0kommentarer

idag hörni, just denna dagen känner jag hur det SPIRAR. livet! LIVET!!!! 

en dam (kärringjävel) snörpte så dant med munnen förut så jag nästan blev irriterad. surtanter har vi inte mycket för. såna borde stå på händer mer. så det åtminstone ser ut som att de ler ibland. men sen kom en kärringjävel (alla flyr när hon kommer) och betedde sig som en, hör o häpnas: dam! bara det är ju en fantastisk nyhet. och ni vet att jag skrev om denna kärringjävel för ett tag sen, hur jag en dag, någon gång senare i mitt liv, kanske skulle få henne att le. ja, jag är väl bäste person för uppgiften, för idag, just denna dag LYCKADES jag. den surmulne log. känslan var överväldigande. haha. små saker ska man inte avfärda. det kan vara de som är störst. 

jag är ett indigobarn. 

dagens önskan: att få gå på cirkus med min kanin mango i koppel och få hålla handen och äta popcorn. och ha minst ett dussin mer timmar per dygn. 

annars är man väl rätt tillfreds. tacksam för att jag varit glad hele dan. tack förä  

jag vill bara leva leva leva, snälla låt mig

Kommentera

Publiceras ej