les livres

0kommentarer

haha jag är sådär nervig så all energi liksom förbrukas alldeles för snabbt! men det är bara att tuta och köra va? haha wooop woop. kommer från jobbet och hinner precis duscha och byta om till klassisk vinröd polotröja, snäv kjol, vinröda läppar och parfym med mysk innan jag nu strax ska springa iväg och vara bokcirkelledare med mina tanter, hur fränt är inte det? har en bok med anteckningar om boken vi läst om, och de är hyggliga. ska bli så spännande att få höra vad de andra tyckte om boken! åh vilken bra dag! bra kombination att få vara avslappnad, stressad och social på jobb ett och sen få låta superklok med formuleringar och tankar man annars inte yttrar på jobb två. ack vad trött jag kommer vara ikväll efter all anspänning, och rusig av att klara av en grej sådär bra trots att jag inte alls tror på mig själv. lycklig. det kommer gå såå bra. kaffe ska vi dricka också. livets likör. det dunkar av liv i varje cell pump pump 

brb ska vara bokcirkelledare! 🎈✨

Kommentera

Publiceras ej