sånt man inte kan skriva på twitter

0kommentarer

golv. jag är en golvmänniska. de flesta bara går på dem, det är att inte utnyttja dem till fullo. gravitation. åh älskar golv. man dras till dem. 

förra veckan skickade Love blommor från Indien, idag vykort. saknar henne brutalt. igår var jag på Carola med mamma och det var fantastiskt. mamma är bäst. saknar en massa människor, som jag behöver se snarast. de flesta är över femtio men vad fan spelar ålder för roll? älskar livet men är osäker för framtiden. men det kanske är nyttigt att inte ha så mycket planerat förutom att leva och studera rymden? snart kommer solen varje dag. 

har varit bergochdalbana senaste dagarna. så mycket intryck från mitt tidigare liv. önskar att inte så många läste min blogg, för den är mest för mig. allt på internet är mest för mig. mitt parallelluniversum med glitter. ska försöka sova bort febern nu. önskar man något tillräckligt mycket konspirerar universum för att det ska gå i uppfyllelse. men morfar kommer aldrig tillbaka, det har jag förstått nu. 

Kommentera

Publiceras ej