VILLA FÖRVILLA

1kommentarer

igår delade jag ut hjärtan till hundratals, idag har vi firat med min smörgåstårta FÖR ATT NU HAR VI ÄNTLIGEN FLYTTAT TILL 'VILLA FÖRVILLA'! där bor enbart kärlek, glädje, god mat och vin. hur fantastiskt? mitt rum är cirka klart förutom smådetaljer men i övrigt så har jag provsovit sängen och man vaknar med solen i ögonen och mer kan man ej begära. det är perfekt. och blommorna är placerade så man luktar på dem i varenda hörn. livet fortsätter vara underbart och saker pillas på i evighet men vi har fantastisk flytthjälp och spriten är på kylning så det är bara HOLA LOCA BOM BOM WHAAAOW i kroppen just nu. skulle vilja pussas men finns ingen puss här. för så glad är jag så jag vill hålla handen med någon! och dansa ska vi iaf göra ikväll!!!! 
har jeans på mig så känner mig snygg trots brutalt fula ögonbryn. asså livet. 🙌 

1 kommentarer

Anonym

22 Mar 2015 08:57

Vi önskar er alla lycka till i nya villan :-):-):-):-):-)
Blir väl ingen flyttgröt, men ni kan komma till Karbasen och få kaffe med våffla om ni vill :-):-):-):-):-)

Kommentera

Publiceras ej