aj

0kommentarer

asså jag har bakisjäveln från helvetet, aka studenten. vad hände där? aj. gick topless på förfesten igår. en har ju alltid sagt det. gick in i claras balkongs vägg och skrapte opp hela axeln. ""en gick in i vägga."""" ha ha. asså jag har så himla ont i huväää. vet ni förresten? livet är fint ändå. för vaknade med bra sällskap. en filip o en frida. och fann en smörkniv i hallen för tydligen var jag hungrig inatt. knäcke på fyllan. man baxnar. nu kom jag på att jag glömt ta min fiskolja. fan. och en bävar för kl två kommer den mest energiska (efter frida) människan jag vet och hon kmr va sådär energisk som en bakfylla liksom inte pallar. hon är kalas. min faster. åh. älskar livet. på återseende. jag har så himla himla ont i huvudet. har jag sagt att jag har ont i huvet? på tal om skön. skön grabb i kön igår som spontant kände för att paya fridas o min entré. 

Kommentera

Publiceras ej