hej kärlek

0kommentarer

hade fantastiska möten inplanerade idag. jag kan stundom faktiskt vara den lyckligaste tjejen jag känner!🎈sha la la la la. jag tror verkligen att varje enskilt möte som sker varenda dag på något sätt var menat för en. att just de där mötena för kanske typ ca nästan 5 år sen när jag började i en dansklass med anna och hade pia som danslärare verkligen hände för att det var förutbestämt. vi kan hänga en hel dag (som idag!) åratal senare och fortfarande ha askul, prata i munnen på varandra, drömma, vara kloka och spekulera om livets outgrundliga vägar utan att tröttna på varandra. är så himla tacksam för de två. tack livet för att du förde in mig på rätt väg ändå, tack för att du alltid lyckas göra det. 
har suttit i solen och fikat, kollat dansföreställning och druckit öl. konstaterat att jag lagt ca 4000 på krogen senaste 10 dagarna. men även kommit på att är det något som pengarna ska läggas på så är det bra bubbel, bärs och god mat. det är livet. la dolce vita som jag brukar säga 
dansade hem till skabbmops (systern) och hon hade ingen matsäck till imorgon så vem är inte jag som är vegetarian och allt och slänger ihop matlådor för en hel vecka åt henne. tror de smakar hyfsat, kunde inte smaka av. hoppas bara att hon är glad hela tiden. för det borde hon så bra som hon är!!!! och handlar det om så lite som att stå och laga mat kan man ändå göra det tusen gånger om. 
vill bara att alla är glada, det är allt jag vill med alla som är omkring. 
köttigt, gjort med kärlek ❤️❤️

godnatt, är nervös för vart jag hamnar inatt. det är så spännande att sova, äääälskar det (kom på att jag glömt skriva om lucid dreaming-experimentet här, men jag övar övar övar och lyckas gång på gång.) 

(LIVET ÄR SÅ JÄVLA SPÄNNANDE OCH UNDERBART OM MAN VET PÅ ATT NYTTJA DET TILL FULLO OCH PÅ BÄSTA SÄTT. DET VIDGAS VAREVIGA DAG OCH SNART NÄR JAG ÄR ÅTTIOTRE KANSKE DET ÄR LIKA STORT SOM UNIVERSUM FÖR VEM VET VAD JAG HAR LÄRT MIG PÅ MIN LIVSRESA DIT) älskar att lära mig 

Kommentera

Publiceras ej