hjärtesmärta

0kommentarer

ok. hej en av mina djupa svackor. välkommen till mitt annars perfekta liv. jag ska lära mig älska även dig, du imperfekta, för du lär följa mig som en skugga. har tappat fotfästet, pga människor man inte kan ha förtroende för. lita på. jag tål ju inte sånt. jag går sönder. men har ändå tilltro, vet att jag kan laga mig själv hur illa däran jag är. 

vill skrika. vill hata. vill vara förtvivlad och sova ute i regnet. ligger här inne. låter smärtan pyra. kanske bryter den ut imorgon, i helgen, men just nu låter jag den svalna. om det är bra eller dåligt vet jag inte. 

vet att jag vill leva trots allt. 

har åtminstone tillbringat kvällen på bästa möjliga sätt. sju stycken underbara brudar på munken och världens. är såååå lycklig. lets focus on dat 

Kommentera

Publiceras ej