jag älskar mig

0kommentarer

det har verkligen glittrat från himlen oupphörligt idag. hela världen är så underbar, om man är korkad, tom och glad. själva lukten, känslan och ljudet av regn får mig på något sätt harmonisk. pappa och jag samsades om vårt lilla land och jag var enda kidzet ute på vår gata med händerna fulla av koskit. vi planterade ett dussin olika lyckofrön varav ett jag knappt kan förstå att jag ska få vara mamma till: lilla Lilian. min favoritblomma näst efter solrosen. åh sommaren kommer bli så himla fantastisk! 

kom in och såg på teve, vilket är en ganska ovanlig företeelse. såg visserligen jordens underverk och magiska vattenvarelser på BBC Nature som mina 60åriga medmänniskor, men kände mig ändå ganska nymodig. har mikroat pasta i veckan, och fick nästan iväg ett mail utan problem idag. det tar sig, det där, tycker sveriges mest odigitaliserade 21åring. 

det luktar regn, ska tända ett ljus och göra yoga och kanske lägga en patiens. jag känner att jag har tur idag. ✨🎈

Kommentera

Publiceras ej