livet

0kommentarer

mår så vanvettigt bra. det är kalas i hjärtat, tårar i ögonen och storhet på gång. storheter. såsom livet. det är livet jag pratar om, som är så stort. tankarna flyger som drakar i huvudet. såna man blir glad av. befinner mig i en bubbla av lycka. som blåses opp av luft, likt ballonger och såpbubblor. denna helg har jag behövt. det har varit världens bästa dagar. inte för att de var så roliga, men jag har fnittrar mycket, varit på äventyr och gjort massa saker jag tydligt mår bra av. träffat människor jag älskar. lärt mig saker. tänkt mer än vanligt, men också mindre. jag känner att det är på gång nu, dags att börja ha drömmar kanske. 
 
folk tycker typ om mig. tror jag iallafall. 
 
samlar känslor, kramar och nya leenden. leenden jag inte haft förut. de föds och göds. är små larver från början men växer sig till enorma fjärilar. skrattar åt larviga saker, men som är så vackra. alla skratt är vackra och sprider sig som värmen under afrikas sol på en. så står man där i värme och sken och önskar sig inget annat än nuet. 

Kommentera

Publiceras ej