idioter

0kommentarer

först och främst hatar jag min kropp. men det är berättigat pga nu är mina friska dagar jävligt lätträknade detta år. dock så blir jag så jävla arg, förbannad och tvärilsk över människor som insinuerar något eller på något sätt vill få mig att må ännu sämre över att jag är sjuk. ni förtjänar enbart bajs resten av era liv. och mitt hat. 

något är allvarligt fel på kroppjäveln så inte nog med att jag ska behöva må som en jävla tablettknaprande idiot och gråta av smärta, jag ska dessutom ha dåligt samvete, och tvinga mig själv till att jobba när jag har hög feber och ont i hela kroppen. ok.

blir arg på doktorerna (när jag låg inlagd) som gjorde odlingar på mitt blod x antal gånger, inte fick nämnvärd kunskap om vad jag led av, men som sen skickar hem mig (pga platsbrist) med en bred antibiotika pga att de såg en liten avvikande kurva nedåt på testerna (men inte alls i närheten av frisk). jaha. jag blev inte helt frisk av det. och har varit sjuk under den mest fantastiska resan och veckorna därefter. kul. kul. jag älskar det verkligen. är så jävla handikappad och har fan inte skrattat som en normal jävel sen jag vet inte när. är så jävla led på detta. fyfan. ni anar inte ens. 

ja. och imorgon ska jag till de där inkompetenta jävlarna på Valdemarsviks vårdcentral, tjata mig till att de åtminstone sticker mig i fingret och sen ordineras lite mer Ipren. :) 

åh. kompetens. ❤️ visst älskar vi verkligen kompetens. det kanske är mitt 7 besök hos dem detta år, bla var jag där ca 1 dygn innan jag fick åka till akuten och bli inlagd 4 dagar. de sa att "det är inget, ät Ipren så blir det nog bättre". har emellertid svårt att tro att det kunde försämras så dant på blott 1 dygn. och har svårt att sätta tilltro på någon som ordinerar Ipren när jag ligger på bristen och skriker av smärta pga binjureinflammation. ja. det fattar tom jag att man inte är så begåvad då va. och ni som haft binjureinflammation förstår vilka smärtor jag pratar om. 

Kommentera

Publiceras ej