livsöden

0kommentarer

har en sådan lugn och fridsam tid i mitt liv här på jorden. har ej mer bekymmer förutom att idioter bränner ned boenden åt behövande. det är stort och tungt nog. och detta är något jag vill säga till er alla, det är ett serisöt problem vi ALLA har och borde ta ansvar för att motarbeta. gränsen är hårfin mellan att sätta eld på stora byggnader och att övergå till grövre brott... hårfin. jag tror att ett krig är närstående ifall vi alla ej aktivt arbetar varje dag för att göra skillnad. det är ej acceptabelt detta klimat i Sverige. hemskt. jag finner ej ord för det. 

nåväl. nu till det enkla livet jag lever där mitt stora, enda uppdrag är att sprida glädje. för det är väl det livet går ut på? att dela umbäranden och lätta bördan för varandra. ge kärlek. 

jag tror att detta är min lugna period i livet. jag har ej hittat ett mål än, jag har ej vidare planer på hur jag vill fortskrida, men, jag tror att detta är vägen för att finna allting. det är en destination till en annan. och jag trivs. jag älskar livet så vanvettigt. jag vaknar varje dag och känner ny energi sprida sig i de mörka delarna. det är underbart och jag vet att det lär fortsätta. men lär sig hantera båda människor i sin omgivning och livet i stort. 

nu en sängfösare, en billig merlot, innan jag vaknar till en ledig dag som endast skall ägnas åt mina bästa vänner! HUR FANTASTISKT? mormor vi syns! gulmira, clara, mamma, mimmi, en ny bekantskap, vi ses imorgon!!! 

med kärlek från er jullan såsom ni känner henne bäst 

Kommentera

Publiceras ej