love makes the world go

1kommentarer

jag tror att jag börjar förstå det där med att man får det liv man skapar sig. ju mer yoga jag gör, desto bättre mår jag, ju mer kärlek och omtanke jag ger, desto mer kan jag få tillbaka. ju oftare jag kollar på mina kaniner på bilderna ju gosigare känner jag mig. ju mer jag städar, renare blir det osv osv. allt börjar få ett samband. livet sitter ihop bättre än förut. som små pusselbitar, och det är bara fina motiv! asså ju mer blommor jag fyller mitt rum med desto levande blir jag. 🌟 det är enkelt nu. 

folk som sa att det var jobbigt att arbeta har helt enkelt för få ballonger i sitt liv. för man ska fira någonting varje dag. 

det är det lilla som är det stora. 

massa kärlek till er. jag älskar livet. 

1 kommentarer

Joakim

28 Oct 2015 07:03

Liver har så mycket att ge, det gäller bara att se det.

Kommentera

Publiceras ej