måla solen på himlen

1kommentarer

igår var far och jag på äventyr i växjö. det var kul och jag sov hela vägen i bilen. det är lite av min charm. jag kan somna närsom och hursom. på Island sov jag på en sten, vaknade opp tankad och pigg på livet. det behövs inte mycket. 
jag fick se ett helt fält med solrosor, äta thaimat, köpa nya akvarellpapper och bara hänga med gubben. den snällaste pappan man kan finna. kvällen avslutades på min akvarellkurs och jag gick därifrån stolt. mamma var hemma när jag kom hem men hon bara somnade i mitt knä, men jag fick pilla lite i håret iaf. sen var den dagen slut. vi såg inte annat än tjocka moln igår, det sörjer jag. annars var jag glad hela dan. 
det skall bli en liten tavla. 

1 kommentarer

Joakim

20 Oct 2015 20:21

Vad duktig du är på att måla!

Kommentera

Publiceras ej