nu tisdag

1kommentarer

vaknade opp till en av livets mer fantastiska dagar. har tillbringat hela natten i slummer och drömmar, inte vaknat en enda gång, för första gången sen någon gång i juli har jag sovit en hel natt. åh! var så utsövd och söt när jag vaknade att det bara spratt i kroppen. håret är lite mer guldigt än vad det brukar och hyn är sådär porslinsvit. och ja, humöret. det är som ett stort kalas inuti mig! ja, det är verkligen en underbar dag. öppnade en perfekt mogen mango och har kokat majskolvar till middag och fått varm choklad och ännu godare kaffe med honing. har uträttat en hel del och ska även jobba lite senare. hade jag fått önska något hade det varit att alla mina vänner var i närheten så jag hade fått bjuda med dem på äventyr. saknar anna, clara, linnéa, eve, frida, mimmi, susanne och linn. det känns som att det är onsdag idag, för jag har sällan så har sagolika tisdagar. det kanske är något nytt, en ny vana jag lagt till med, att alla mina tre första dagar i veckan alltid kommer vara lika bra. tänk, livet det blir nog bara bättre med åldern. för efter varje dag hittar jag nya saker att älska. gu, jag längtar tills jag blir gammal, men nuet... inget är så bra som alldeles precis just nu. 

pussar 

1 kommentarer

Anonym

20 Oct 2015 20:12

Pusspåre 💜

Kommentera

Publiceras ej