tack livet

2kommentarer

idag har jag erövrat mina tankar, idag igen. gjort sånt jag "inte klarar av", nämligen jobba i chark. det gick bra, tror jag, och var väldigt kul. något jag absolut vill bli bättre på! vill även våga testa allt fantastiskt kött som finns, såsom skinkor från italien och spanien. men ibland tycker jag ju att det är så äckligt när jag tänker på vad det egentligen är...  kan inte ens dricka kall mjölk för att det kommer ifrån kossan. nåväl. smaklökarna växer för varje år och jag äter dubbelt så mycket nya saker än vad jag gjorde för fem år sen. så jag lär mig nog även det så småningom. 

älskar att lära mig nya saker. jag vill att varje dag skall vara ett nytt äventyr, nya kunskaper, nya insikter. inte ett sånt därnt tradigt liv där man går i samma fotspår dag in och dag ut. att utvecklas genom hela livet, det är mitt mål, och då måste man utsätta sig för obekväma situationer. 

2 kommentarer

Anonym

13 Oct 2015 20:19

"De enda som aldrig misslyckas är de som aldrig försöker" ❤❤❤

Joakim

13 Oct 2015 22:34

För att uppleva och leva livet fullt ut krävs det verkligen otroligt mycket mod.

Kommentera

Publiceras ej