tack

0kommentarer

idag ler hon sig till sömns. kvällen har tillbringats fnissandes för teddyn i mig har fått sitt behov av kramar tillfredsställt. en snabbkram av coolaste tanten i stan: else-marie och den allra vackraste tösen i hela valdemarsvik med sol i hela håret kom och gav mig en bamsekram, min lilla alma, som vuxit opp till en vacker kvinna. blir så glad. dessutom kom mamma hem, gav mig en frozen-chokladkalender, kramar och knasiga konversationer. pappa som står som ett stadigt träd vid min sida och är helt underbar där han lever. jag är så lycklig så. tack för att ni finns i mitt liv. 

min funderingar ikväll har handlat om raser. har alltid fascinerats av olika raser. kaniner, katter och möss. och så har vi ju den allra bästa rasen MÄNNISKOR. ett släkte som är smartare än alla andra, vi borde bete oss så också. vi är EN. 

Kommentera

Publiceras ej