måndag

1kommentarer

det är måndag, men det känns inte som det. 

jag har under långa omständigheter nu slutligen kommit fram till att jag bör tacka nej till mitt drömjobb som projektledare för "fairtrade-city valdemarsvik". det känns som ett typiskt julia-jobb; inspirerande, kreativt, spännande och världsförändrande. uppgiften som lyder är att jag skall anordna olika event och antagligen få skriva små artiklar i lokaltidningen. kul. men som det ser ut nu så har jag ej möjlighet att ta på mig detta uppdrag. 

min sjukdom ter sig värre än förra veckan. jag har så otroligt ont i hals, lunga, näsa och öra och kan knappt prata. pappa har köpt hem chokladpraliner och det är det enda roliga som kommer hända på denna dag. kanske att jag orkar måla naglarna också. annars ligger jag bara i min säng och läser bok efter bok. det är mödosamt att duscha och att gå typ fem meter, för jag får inte luft. nu ska jag sluta klaga. haha nej, det ska jag inte. ni som känner mig vet ju att det är mitt främsta nöje här i livet. klagovisor. ❤️

"jaha, och nu finns det inget att klaga på längre så då måste jag klaga på att det inte finns något att klaga på." det är väl min paroll här i livet. 

på återseende. 



1 kommentarer

Anonym

05 Oct 2015 13:18

Haha. Stämmer ganska bra det, melodramatiska klagojullan 😉

Kommentera

Publiceras ej