omtanke

3kommentarer

omtanke är att stuva ned lunchen i boxen när man är stressad på morgonen. det är också att hämta en kopp kaffe åt arbetskamraten. så tack för att ni tänker på mig. det är de där små sakerna som helt enkelt avgör allt. du behöver inte ordna ett smärre kalas åt någon för att visa att du finns där, en liten handling kan visa så så så mycket. känslig som jag är så sitter jag nu och gråter av tacksamhet i Munchmuseet lilla kantina. vi firar även 16/29 med sol idag, så fantastiskt! alla hejar hejar på mig!! och det närmar sig slutet på denna jobbmånad! ni ser, det får framåt!!! det är tydligen inte ens lovligt att jobba så många dagar i sträck här, men vad gör man inte för pengarna. en till kaffe på det här så är man igång igen! pussar!

3 kommentarer

Moster

16 Apr 2016 19:13

Jag förstår att det är lite jobbigt för dej just nu, med massa jobb. Men tänk på dej själv o ta vara på dej. Lyssna till din kropp så det inte blir för mycket. Vila när du kan. Kramar till er båda.

Anonym

17 Apr 2016 11:35

Instämmer med moster :-):-):-):-)

Svar: <3
Julia Teddy

Frida

20 Apr 2016 09:07

Heja dig och heja omtanke!

Kommentera

Publiceras ej