de senaste dagarna

1kommentarer

pjuh! förlåt för dålig uppdatering, men det är fullt sjå med att hålla mig vid liv över alla övergångsställen. annars rullar livet på. det är vibe i kroppen. gillar oslo. har myskvällar varenda dag, då mat är vårt största nöje finner vi grønland som vårt favoritställe hittills. där shoppar vi fetaost, oliver, charkvaror och skapar fantastiska rätter tillsammans. det är livet. springer omkring och fryser på varenda gata och försöker vara vettiga och uträtta ting. undantaget var i söndags då det var alla hjärtans dag och vi var "lediga". fick ta opp kameran x antal gånger för att fota allt fint prinsen gjorde för mig. han vet sannerligen hur man gör en dag magisk. hade date och gick på bio och rosorna i rummet doftar fortfarande kärlek. vi tog till och med en fika, som amine för övrigt inte gillar vanligtvis, men den uppoffringen från honom var guld. satt och njöt av kaffet medan vi kollade ut genom fönstret och var förundrade över livet och kärleken. hittade en present från en mormor som jag skrapade och det kändes som en kram i hjärtat. saknar er alltid ju. har ju svårt för det där med att inte alla jag älskar är omkring mig hela tiden. men för det mesta räcker det med bara amines kärlek. ;) (skojar)

idag är det min namnsdag och jag har varit på äventyr med matsäck och sol i ögonen. var trevligt. fick gratis kaffe. viktigt. imorgon längtar jag till för då är det mer äventyr. rimligt. det är så livet skall levas ju. fullt med äventyr. nu ska vi bara ta hand om varandra och laga lite lammköttfärsfetaostbiffar. ja. ni vet vad jag menar. gott kan man översätta det till. vi ska laga gott. 

1 kommentarer

Anonym

17 Feb 2016 09:45

Kul att ni har det bra,
Tack för ditt meil, kul att du vann, fast du skrapa inte lika bra som jag, ha ha.
Längtar efter dina kramar, tänker på dej hoppas du får ett jobb snart :-):-):-):-):-):-)
Kram från tosiga mormor :-):-):-):-):-):-):-)

Kommentera

Publiceras ej