Lyckolandet

0kommentarer

Sitter med plattan, som jag fick av bästa Ridha, i bästa rummet i Oslo och är bara totalt harmonisk och lycklig. Igår var jag så lycklig och satt och tänkte på vilken tur jag har som har bästa familjen, bästa släkten, bästa kompisarna och bästa sambon. Tur tur tur! Och så i bakhuvudet kom jag på att jag hade en lott från bästa mormor. Skrapade den men vann ju såklart inte. Men va gör väl det när man ändå är så lycklig som jag? Jag vinner ju varje dag så fort jag öppnar ögonen. Har dragit högsta vinsten i både kärlek och lycka. 
 
Utanför står Amine som vanligt. Kniven och elden i högsta hugg. Det blir jumboräkor/lax i wok.
 
Har jag sagt att jag är en lycklig prinsessa? 
 
Och tro inte för en sekund att jag tar det för givet. Jag känner tacksamhet mest hela hela tiden. 

Kommentera

Publiceras ej