jag sa

1kommentarer

"åh henne vill jag ha som kompis". några dagar senare möter jag just denna flickan igen, bland alla miljoner människor. fick henne som kompis. sån tur har jag! 

på tal om något helt annat. något man saknar e den där lilla ön med all släkt på. inget i hela världen kan jämföras med den. verkligen inget. nattbad, gemensam matlagning, människor, gräs, lekar, gömställen, sjögräs, fiske, körsbär,  tända ljus och kortspel. nej. inget kan jämföras med det. och man vet att man kommer aldrig få uppleva det igen.

men jag har ju iaf en ny kompis.  

1 kommentarer

Moster

18 Mar 2016 23:17

Ja,vem saknar inte denna ö ( paradiset på jorden) längtar dit. Vem vet det kanske blir det någon gång. Härligt att höra att du fått en ny vän, men det är väl inte svårt för dej med din charm. Puss o kram💕

Kommentera

Publiceras ej