livet

1kommentarer

jag har nog världens finaste, största familj och hjärtat det värker när jag tänker på er! alla de gånger jag har varit elak men ni ändå stod ut, och jagade mig med kastrullock för att jag skulle förstå. det förstår jag nu, med glimten i ögat. amine och jag har ofta världens bästa samtal och kan sitta i timmar och garva åt ungdomens jävla tid, då humöret gick från hetsig till vrång och coollugn på två röda. det gör det nu också ibland. då har jag fått tipset att bara vara tyst när det händer, men ibland förstår jag ju inte när det händer så då står jag där och skriker ändå tills jag inser att "jaha, det var nu det hände och jag skulle vara tyst". amine är solklart det bästa som hänt mig, första gången vi sågs tänkte jag "han e som mig". och det är han. solen lyser i hans ögon och dansstegen som sipprar fram när han e så otroligt lycklig. jag skulle inte byta det för något i världen. allt det här. hur lilla jag har världens finaste familj och vänner också för den delen, det gör mig så tacksam. jag ska ägna varenda dag till av mitt liv att få er att känna den lycka jag känner när jag möter/skriver med er. ni får mig att bli hel, allihopa. och nu krävs det inga kastrullock längre... att jag kommit så långt får mig att fälla en liten tår. detta äventyr har nog gjort mer än vad jag tänkte från början. det blir nog mänske av mej också ska ni se. 

kramar 

1 kommentarer

Anonym

31 Mar 2016 17:18

Tror du det var grytlocket som hjälpt dej att bli vuxen???? Då var det tur att jag tog fram det då... Kram till dej vår älskade Jullan Från vem vet du ju

Kommentera

Publiceras ej