Mino

4kommentarer

Har en prins. Mycket mer än så behöver man nog inte i livet. Ibland tänker jag bara att alla de där olyckliga små människorna faktiskt skulle kunna arbeta osv, så att vi som e lyckliga faktiskt skulle kunna vara lediga och tillsammans dygnet runt. De som redan är olyckliga kunde väl bli lite mer olyckliga så vi kunde få leva på vår lycka? Visst visst, att sakna har väl sin charm, men det är ofattbart tråkigt. När dagen blir bra igen, så har vi varit ifrån varandra i hela 12 timmar. Det är närapå så man sjukskriver sig för att kunna få pussas. Närapå. Fast imorgon är det helg.

4 kommentarer

Anonym

06 May 2016 18:41

Äh... vad svamlar du om här? Vilka "olyckliga små människor" tycker du ska jobba och försörja dig så du kan vara med A hela tiden? Tummen ner för det här inlägget, men tummen upp för dig/er som har varandra ❤
Kram mamma

Anonym

07 May 2016 10:49

Instämmer :-):-) ha det :-):-)

Anonym

07 May 2016 11:03

Med mamma förstås DS :-):-)

Anonym

10 May 2016 16:57

førstår man inte ironi har man inte mycket att hæmta hos julia :) og speciellt mor min bør veta att jag anvænder mig att såvæl ironi som extrem øverdrivelse og inte alltid skriver saker jag menar på min blogg. :)

Kommentera

Publiceras ej