Come closer

4kommentarer

Hej idag har jag varit i skolan. Det är så himla tråkigt så det finns inte. Igår var jag 1 minut från att somna på so-lektionen..  Men man är ju tvungen att göra det, och egentligen borde man ju vara glad att man får gå i skolan, vissa får ju inte den möjligheten.
Min sis går snart ut gymnasiet. Jag är så jävla avundsjuk, men samtidigt rädd för att bli så gammal....;) Eller det är ju inte gammalt, men man vet ju själv att när jag gick i ettan tyckte man att 12 åringar var hur stora som helst, *suck*. Siri och jag pratade om det på vägen till skolan idag. Ärligt talat så är jag livrädd för att bli äldre. Gammla har inte kul och allt är svårt. Så lyder min teori. Framtiden får väl visa om den stämmer...

Var på gymnastik idag efter skolan också, som vanligt. Det var kul.
& Linnéa9 var och tränade inkast:) Kom på hur mkt jag saknade henne. Fan att man skiljs. Man växer, blir äldre & splittras eller tappar kontakten. Det är hemskt. 
 
Det känns som jag växt lite idag. Siri hjälpte mig.
Hon är ovärderlig i mitt liv den tösen.
Jag vet inte hur många gånger hon hjälpt mig & stöttat mig & bara varit så fantastisk underbar! Hon är min bästis och jag hoppas att det är länge hon är det.
Hon är sänd från ovan ♥

Ni vet att ni försöker älska mig // Julia. 

4 kommentarer

siri

11 Apr 2008 20:16

Du är söt Jull, jag vill inte heller bli gammal, jag tycker liksom att det räcker nu!

Julia

11 Apr 2008 20:21

Hjärta på dig. Vi kunde stoppa tiden eller ännu bättre, spara den i en liten låda och plocka fram den när vi är stora och rädda.. Ja, jo jag är smart jag.

Jessica

11 Apr 2008 20:21

Jag älskar skolan =)

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

linnéa

27 Apr 2008 09:36

Åh jull-gull, jag saknar sig med. Tiden vi hade i mellanstadiet var underbar och jag är såglad att jag fick dela den med dig sötnos! Men vi får se till att inte tappa kontakten busfröö! Ha en underbar dag !

Kommentera

Publiceras ej