Ett fult blogginlägg

2kommentarer

Vi växer upp med barbie. perfekta barbie. jag tycker det är sjukt. vilka ideal vi får, ideal som aldrig går att eftersträva.
våran värld är konstig. den nästan uppmanar människorna på den att göra precis allt. allt för att uppnå?
fan! jag har konstiga fantasier varje dag när jag vaknar & är på väg till min alltför välbekanta spegel. jag törs inte ens tänka på hur många timmar jag har spenderat framför den där saken, som visar min spegelbild! tillbaka till mina fantasier: jag fantiserar om att jag är snygg. snygg över en natt, snälla ge mig. men innerst inne vet jag att allt det är, det är fantasier. fantasier som aldrig kommer övergå till verklighet. Men, jag kan väl ändå få drömma, även fast att jag vet att det är patetiskt, när allt kretsar kring snygghet!
fast nästan varje dag. chockas jag över hur många vackra, söta, gulliga & snygga ansikten det finns. varför missade Gud mig..........?
Jag blir ledsen när folk säger att jag är söt. jag tål det inte. för jag vet att ni ljuger för att göra mig glad.
Förlåt för att jag är så otroligt ytlig♥

HJÄRTA
// Jullpull

2 kommentarer

Siri

29 Apr 2008 07:35

Julia är söt

Julia

29 Apr 2008 18:02

Trodde du var min vän, bästis. Men vänner ljuger inte för varandra! KÄRLEK

Kommentera

Publiceras ej