Överkonsumtion eller vad?

2kommentarer

Jag är bedrövlig. & det är sant.
Jag skäms över mig själv. För jag räknade mina klänningar idag(i brist på annan sysselsättning) & gissa i vilket antal jag kom upp i? Bäst du sätter dig ner, haha nej skojja. Men i garderoben fanns över 19 klänningar!! Nästan hälften inte ens använda..... + att det finns mera där nere som är typ skitiga just nu. Så allt som allt skulle jag väl gissa på att jag äger ca 25 klänningar. Är det normalt?
Jag vet att jag har över 25 par skor också.

Fy skäms på mig....  :(  :$

Puss på dig// Julia Kalsong!

2 kommentarer

sara

21 Apr 2008 00:19

ja, det låter faktiskt som ett normalt antal så du behöver inte oroa dig. :)

Julia

30 Apr 2008 23:09

Hm, jo det är nog just det jag behöver. & blir ännu oroligare nu, när du säger att det är normalt! Det är ju fan sjukt.? Tänk de som inte har något....

Kommentera

Publiceras ej