Regler

5kommentarer

En onödig text som ingen behöver läsa:
Jag har lärt mig att det finns regler, som vi lär oss redan när vi är små. Det finns stora regler om handlar om att inte slå andra osv. så finns det små regler som t.ex. att inte ha fel kläder? Har jag fel kan du säga till. Men jag tror nog att det är så, har man fel kläder så är man fel. Och man får kritik. Iallafall jag.
Jag hade mina gubbyxor på mig idag, de är über coola, i mina ögon. Men så när man går i centralen så hör man hur folk nästan skriker över hela salen att "vad fan har hon för brallor?" Och man får massa konstiga blickar och folk pratar skit om en, för att jag vågar sticka ut, för att jag vågar vara annorlunda. För hade verkligen Du vågat ha dem i skolan. Jag fick massa uppmärksamhet:D De är inte något fel på dessa brallor och alla andra som liksom skriker det till mig, de är bara så otroligt barnsliga. Det är klart att alla inte kan tycka de är coola, men snälla försök inte trycka ner mig för det. För det första är det inte snällt och för det andra du behöver inte ödsla ork på att kritisera mina brallor för Jag bryr mig ändå inte.

JAG ÄR MODIG OCH JAG ÄR COOL.

Allt jag ville säga nu.

5 kommentarer

Julia

25 Feb 2008 21:57

hoppas ni fattar vad dt är jag försöker säga. ibland är det nämligen så att jag inte förstår det själv.

Linnéa.

27 Feb 2008 11:19

Det är bra att du inte bryr dig, lyssna bara på det du vill höra. Jag tycker dem är skitcoooola och du har jätte söt stil sötunge

Julia

27 Feb 2008 18:59

Du anar inte hur överglad jag blir när du säger så! Tack:) Du är bäst

siri

01 Mar 2008 17:11

Du är bäst och dina bralls oxo

Julia

02 Mar 2008 10:09

Jag älskar dig bästa vän!

Kommentera

Publiceras ej