Sportlov

4kommentarer

image3
Hej och välkommen till första dagen på lovet:D Guuud va skönt. Vaknade relativt tidigt(08.06) sen åt man ju frukost då, det är ju nödvändigt liksom. Sen dammsugade jag faktiskt hela övervåningen! Sen gjorde man sig iordning och senare gick man ut med sis-evs (systerevelina). Vi var ute någon timme och fotade, jag fick vara fotomodel.
Sen har jag sms:at lite med Viktor, han är hos sina kusiner nu tror jag. Vi pratade om lite saker, och om hur patetiska vissa människor får vara!!!

Anna, du är en av de bästa i mitt liv. Vet inte vad jag skulle göra utan dig. Du har räddat mig för många gånger.  Vet inte hur jag ska tacka dig för att du är så himla bäst. Kommer aldrig glömma dig. Älskar dig Annastanna

4 kommentarer

Jen

19 Feb 2008 22:41

Du är sötast :)

Julia

20 Feb 2008 20:58

Tack. Älskar dig söt

Viktor

24 Feb 2008 12:56

lite? typ 200 sms juh :)

Julia

24 Feb 2008 17:00

Haha, jaa. jag överdrev lite, baklänges. :D haha fan jag fattar knappt vad jag själv skriver ensXD
+att jag är sur på dig!

Kommentera

Publiceras ej