Bra att man kan göra någon glad

1kommentarer

Haha.
Idag Gott folk var det en mega rolig dag! Stepp-avslutning! Kul att visa upp det lilla vi lärt oss, men kommer ju sakna't nu när jag inte har något att fylla ut måndagarna med. Men här ska vi inte deppa, inte med min fantasi & känsla för äventyr ♥ Möjligheter finns det:)
Vi dansar i slow-motion så det finns inte annat än att skratta åt! Stepp ska ju vara häftigt, elr?:) Naej, så 'dåliga' var vi inte. Det var bara jag som tyckte det var så sjukt komiskt att dansa så långsamt att jag tappade bort mig en sisådär femtioelva gånger! Började asgarva mitt på "scen" så hela publiken hörde. Ganska pinsamt var det. Familjen stod & tittade på, de tyckte också det såg sjukt kul ut att se mig stå där & asgarva åt mig sjlv & göra fel hela tiden.. Syster hiristerade (mitt egna påhittade ord, som betyder typ: störde elr nått)  mig genom att bara stå där & våga skratta åt mig, men som tur var så gömde hon sig bakom en vägg sen för att inte visa hur det sprudlade skratt ur hennes mun. Det hjälpte ju verkligen. visste ju inte vad hon höll på med där bakom (nämligen dö av skratt bara hon tänkte på mig:D) Ahhh sött var det!, bra att man kan göra någon glad iaf!:D
Nästan varje gång jag dansar, blir jag så full av energi & skratt att jag inte vet vad jag håller på med. Det är fascinerande! Aja, jag älskar att dansa

Så mkt kärlek till er att ni flyger upp till himlen & tillbaka & tar med en liten regnbågsbit hem till mig!
// Jk<3

1 kommentarer

Julia

19 May 2008 22:42

Steppa & deppa rimmar:D

Kommentera

Publiceras ej