Nej, förlåt

2kommentarer

Dagen började tidigt, vaknade av mig sjlv när kl var tjugo över fem. I sängen bredvid fann jag en söt orangehårig prinsessa, hon såg ut som en blundsnattstund.. Så ni fattar, dagen kunde knappt ha börjat bättre! Vi begav oss, efter några timmar, till skolan. Vi åkte som vanligt i hastighet: Väldigt Hög genom viken, vilket är härligt & för mig doftar av frihet. Att få känna vinden leta sig in i varje skrymsle av min kropp, Åh! C'est syper.

 I skolan skadar jag mänskor på hög nivå, blir skickad till rektorn & jag vet inte vad?!  Dock tyckte jag delen med att få gå till rektorn var ganska kul/häftig ändå, jag har aldrig gjort det & visste inte vad man gjorde där, kul att nu äntligen efter ca 7 år få erfarenhet av sådant. Men jag kan inte säga att jag är stolt, för det vore att ljuga. Men jag gjorde bara rätt för mig, egentligen. Visst man kanske inte ska lösa saker på ett sådant sätt som lilla Jag gjorde. Men jag blir så förbannad på folk som tror de kan få behandla mig på så många orespektabla sätt. Jag är värd bättre. Detta har hållt på i 1 år nu, efter ett tag orkar man inte ta mer. Då blir det som det blir, STORBRÅK! Usch, jag tycker inte om att skada människor. Förlåt... Fast det är Du som ska be Mig om ursäkt.
Jag hade de flesta på min sida, vilket tröstar mig något. Var jag inte helt ute & cyklade iaf.
 Ajaa, orkar inte skriva om sådant här. Vem pallar ändå läsa?

Kommentera mitt stört vilda västern liv!

PUSS
//Jk<3

2 kommentarer

Siri

30 May 2008 21:39

Good job, Jullan! stå påre! puss

Julia

30 May 2008 22:36

Siri: Keeh? Bara för att jag inte lyssnar på dig mer..

Kommentera

Publiceras ej