Plugg-uggla!

5kommentarer

tro det eller ej. Julia Karlsson sitter & pluggar, eller iaf försöker plugga!
vissa ser det som ett stort framsteg, andra som vet att hon kan bättre,
gör det inte. det är fysik, svenska, matte, franska & gitarr läxor hela dagen lång för min del.
& om jag ska vara ärlig så tycker jag faktiskt att det är kul:)image44
Bokmalen Julia!


men allt är inte rosa & himmelskt, för det känns ändå lite segt, väldigt mkt segt. nästan ingenting händer, allt sker i ultrarapid. men att jag bara sitter här gör att jag känner mig som jag är världens duktigaste, Haha.
vet att min syster eve lever livet i norge, känns orättvist, framförallt när hon ska europa-runt om en månad igen, utan mig! men hon förtjänar all lycka den lilla fisen, hon har inte haft det lätt. hon är den starkaste jag vet, näst efter mor, så jag vet att hon klarar allt hon tar sig an. nästa uppgift till eve, ta digbara an livet! aja. jag älskar dig du är den bästa jag vet. förlåt för alla ggr jag inte visat dig nog respekt. jag är stygg.

fortsätta med plugg-uggla nu, önska mig Lycka till & ta hand om er!

//Jk<3

5 kommentarer

lisa

18 May 2008 12:21

ha en bra dag! :)

Soha

18 May 2008 12:22

Hoppas du får en bra dag :)

Julia

18 May 2008 12:29

Tack detsamma. Såklart jag ska ha en bra dag, jag ska få ut det mesta av Alla dagarna från & med nu!Livet är för kort för att spillas...:D
KÄRLEK TILL ALLA

charming man

18 May 2008 12:29

Ush för plugg :(

Bella

18 May 2008 12:50

Ha en strålande dag hörru! fin bild!

Kommentera

Publiceras ej